شلاق زدن مکان های آلوده روش های خانگی روش خانگی

شلاق زدن: مکان های آلوده روش های خانگی روش خانگی شیمیایی استفاده حشرات حرارت اسپری

گت بلاگز اخبار اجتماعی توضیح معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان کارمندان مازاد مترو و مناظره با قالیباف

به گزارش ایسنا، محسن پورسیدآقایی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل با کمبود م

توضیح معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان کارمندان مازاد مترو و مناظره با قالیباف

توضیح معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان کارمندان مازاد مترو و مناظره با قالیباف

عبارات مهم : ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به سوالات متفاوت خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، محسن پورسیدآقایی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل با کمبود منابع زیادی مواجه هستیم، گفت: این کمبود منابع باید از طرق متفاوت تأمین شود که یا باید این منابع از سوی دولت تامین شده است و یا شهرداری در قالب اخذ عوارض متفاوت این بودجه را تأمین کند.

توضیح معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان کارمندان مازاد مترو و مناظره با قالیباف

وی با بیان اینکه درخواست اخذ عوارض را به شورا ارائه خواهیم کرد، تصریح کرد: شهرداری بدون مجوز شورا نمی تواند نسبت به انجام هر کاری اقدام کند و توصیه قابل توجه این است که اگر منابع تأمین نشود اوضاع ترافیک همچنان ادامه می یابد.

پورسیدآقایی با بیان اینکه هیچ سرمایه گذاری حاضر نیست به علت زیان ده بودن مترو در آن سرمایه گذاری کند، گفت: مترو هر سال 700 میلیارد تومان زیان می دهد و شرکت زیان ده امکان پذیرش در بورس را ندارد.

به گزارش ایسنا، محسن پورسیدآقایی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل با کمبود م

وی با بیان اینکه مردم در پرداخت عوارض در ضررها سهیم نمی شوند بلکه مترو در حال ارائه خدمات به مردم است و باید هزینه های آن تامین شود، تصریح کرد: یا دولت باید این هزینه ها را پرداخت کند یا شهرداری که جای پرسش است شهرداری از کجا می خواهد این منابع را تامین کند که یا باید عوارض ساختمانی بگیرد و یا مالیات!

معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه روزانه حدود دو میلیون مسافر با مترو جابجا می شود، گفت: هزینه ای که به مردم در صورت نبود مترو تحمیل می شود به مراتب زیاد از این عوارض است.

وی در مورد آخر طرح ترافیک، افزود: معمولا عضویت در دی ماه و بهمن ماه انجام می شده است است.

توضیح معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان کارمندان مازاد مترو و مناظره با قالیباف

پورسیدآقایی در پاسخ به شائباتی مبنی بر عوض کردن در روند صدور طرح ترافیک تصریح کرد: دستگاه های نظارتی انتقاداتی به شیوه صدور طرح ترافیک داشتند که در حال حاضر در حال انجام مطالعات جهت بازبینی در این مسئله هستیم که مردم راحت تر بتوانند در تمام مناطق شهر تردد داشته باشند.

وی همچنین در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر فعالیت کارمندان بدون کار در مترو گفت: در مدیریت قبلی و در سال 91 تعداد زیادی نیروی مازاد در مترو جذب شد که تخلف مدیریت قبلی بود و حتی پرونده آن در شرکت بازرسی کل کشور مفتوح و به دادگاه ارسال شده است هست؛ آیا که این جذب نیرو بر اساس ضابطه نبوده و تنها بر اساس رابطه بوده است.

به گزارش ایسنا، محسن پورسیدآقایی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل با کمبود م

معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه جهت حل مسئله نیروی مازاد به فکر چاره هستیم، افزود: البته خطوط مترو توسعه یافته و نیاز به تعدیل نیرو نیست بلکه این افراد را در خطوط تازه به کار می گیریم و حتی ممکن است با افتتاح خطوط دیگر با کمبود نیرو مواجه شویم که البته نیروهای زیادی در طی سال های اخیر جذب شده است اند.

وی در مورد پیشنهاد مناظره اش با قالیباف راجع به خط هفت مترو گفت: بنده اعلام کرده ام که اگر شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران اعتقاد است که بستن خط هفت سیاسی است حاضرم که استدلال های حرفه ای و کاری را با وی مطرح کنم و حتما ایشان دلایل کارشناسی ما را قبول کرده اند که اعلام آمادگی جهت انجام مناظره را نپذیرفتند و واکنشی نشان نداند.

توضیح معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان کارمندان مازاد مترو و مناظره با قالیباف

پورسیدآقایی در باره آخر ورود اتوبوس های مجارستانی نیز اظهارکرد: قرار است بانک خارجی فاینانس بدهد که جهت تضامین آن شرکت های شخصی را به بانک شهر معرفی کردیم که البته فاینانس حدود 1.5 سال طول می کشد.

وی همچنین از جلسه روز گذشته اش با معاون مالی و شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت احیاء شرکت خدمات ایستگاهی خبر داد و گفت: در این جلسه راهکارهای احیاء شرکت خدمات ایستگاهی بررسی شد تا از طریق صدور پروانه جهت ایستگاه های مترو نسبت به تامین مالی اقدام شود.

وی افزود: البته ارائه خدمات ایستگاهی به ساخت مترو کمک نمی کند و حداکثر می تواند امور ایستگاه را پاسخ دهد.

واژه های کلیدی: ایران | منابع | شهردار | ترافیک | شهرداری | طرح ترافیک | اخبار اجتماعی


دانلود فایل ها

نویسنده : blogzz