عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: اگر 30 درصد تاثیر معدل در کنکور جهت تمام دانشآموزان در نظر گرفته شود چه آن افرادی که از امکانات مطلوب برخوردار هستند و
تاثیر 30 درصد معدل در کنکور، عنوان عدالت آموزشی را به چالش می کشد
عبارات مهم : آموزش
فاطمه سعیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مسابقه های انفرادی در مدارس اگر تیمی شوند مطلوب است لیکن ما به فرزندان خود کار تیمی را آموزش نمی دهیم و کار انفرادی نیز بر روح و روان فرزندان و خانوده های آنان تاثیر منفی دارد اگر آموزش و پرورش بتواند مسابقه ها را به مسابقه تیمی تبدیل کند گام بزرگی در انجام کارهای گروهی است و مجلس نیز از این امر حمایت خواهد کرد.
وی در خصوص از بین بردن کنکور افزود: هنور نمی دانیم کنکور از بین بردن می شود یا نه و با اینکه از بین بردن کنکور مصوبه مجلس شورای اسلامی است و قرار بود در امسال از بین بردن شود ولی هنوز بستر مورد نیاز جهت انجام این مهم در آموزش و پرورش فراهم نیست.
تاثیر 30 درصد معدل در کنکور، عنوان عدالت آموزشی را به چالش میکشد
سعیدی در ادامه گفت: زیرساخت مورد نیاز جهت از بین بردن کنکور فراهم نیست و تا زمانی که نتوان عدالت آموزشی را در برخوردارترین تا کم خوردارترین نقطه کشور برقرار کرد، نمی توان ادعای از بین بردن کنکور را داشت و سوابق تحصیلی را تاثیرگذار کرد.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وجود اینکه در بعضی نقاط کشور در بعضی مدارس عالی ترین آموزش ها صورت می گیرد و در اکثر مناطق کشور هنوز تامین نیروی انسانی و معلم مطرح هست، از بین بردن کنکور صورت نمی گیرد.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: اگر 30 درصد تاثیر معدل در کنکور جهت تمام دانشآموزان در نظر گرفته شود چه آن افرادی که از امکانات مطلوب برخوردار هستند و
وی با اشاره به اینکه با تاثیر معدل در کنکور موافق نیست، تصریح کرد: زمانی با این مهم موافق هستم که مناطق محروم به شکل خاص دیده شوند؛ اگر 30 درصد جهت تمام دانش آموزان در نظرگرفته شود چه آن افرادی که از امکانات مطلوب برخوردار هستند و چه آنانی که از امکانات مطلوب برخوردار نیستند، عنوان عدالت آموزشی را به چالش می کشاند.
واژه های کلیدی: آموزش | آموزشی | امکانات | اخبار اجتماعی
دانلود فایل ها
توجه: ممکن است تمام لینک های دانلود به دستور مقام قضایی حذف شده باشد...