شلاق زدن مکان های آلوده روش های خانگی روش خانگی

شلاق زدن: مکان های آلوده روش های خانگی روش خانگی شیمیایی استفاده حشرات حرارت اسپری

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار بین الملل پیونگ یانگ هنوز اقدامی جهت تخریب تاسیسات هسته‌ای خود انجام نداده است

    با وجود ادعاهای دونالد ترامپ که به نقل از کیم جونگ اون اعلام کرده بود کره شمالی در حال از میان بر داشتن تاسیسات هسته‌ای خود است یک سایت دیده‌بان فعالیت‌ هسته‌ای

    پیونگ یانگ هنوز اقدامی جهت تخریب تاسیسات هسته‌ای خود انجام نداده است

    پیونگ یانگ هنوز اقدامی جهت تخریب تاسیسات هسته ای خود انجام نداده است

    عبارات مهم : جزیره

    با وجود ادعاهای دونالد ترامپ که به نقل از کیم جونگ اون اعلام کرده بود کره شمالی در حال از میان بر داشتن تاسیسات هسته ای خود است یک سایت دیده بان فعالیت هسته ای کره شمالی گزارش داد که این کشور هنوز اقدام موثری را در جهت نابودی تاسیسات هسته ای خود انجام نداده هست.

    به گزارش ایسنا به نقل از ژاپن تایمز، با وجود ادعای دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا مبنی بر اینکه کیم جونگ اونگ، رهبر کره شمالی به وی گفته است یکی از تاسیسات مهم آزمایش (موشکی) را «همین حالا از بین برده» هست، بر اساس بررسی تصویرهای ماهواره ای اخیر، ظاهراً کره شمالی هنوز کار برچیدن هیچ یک از شش تاسیسات معروف آزمایش موتور و پرتاب موشک، و دو جایگاه آزمایش پرتاب خود را شروع نکرده است.

    پایگاه اینترنتی ۳۸ نورت در گزارشی که جمعه منتشر شد، اعلام کرد تصویرهای ماهواره ای اخیر که از کیفیت بالایی برخوردار هست، هیچ گونه فعالیتی را نشان نداده است که بتوان آن را به ادعای ترامپ ربط داد. ترامپ این بیانات را سه شنبه در نشست خبری بعد از نشست تاریخی با کیم در سنگاپور بیان کرد.

    پیونگ یانگ هنوز اقدامی جهت تخریب تاسیسات هسته‌ای خود انجام نداده است

    وی گفت: مدیر کیم به من گفته است که کره شمالی اکنون در حال از بین بردن یک تاسیسات بزرگ آزمایش موتور موشک هست. این امر در سند امضا شده است (قید نشده است)، ما بعد از امضای توافق در این باره توافق کردیم. این چیز بزرگی است – قرار است تاسیساتی که آنها موشک هایشان را در آنجا آزمایش می کردند، خیلی سریع نابود شود.

    معلوم نبود که منظور وی، کدام تاسیسات هست، ولی بر اساس گزارش روزنامه چسون ایلبو، چاپ کره جنوبی، منظور، تاسیسات پرتاب ماهواره سوهائه در تنگچانگ-ری واقع در شمال غربی کره شمالی هست؛ همان مکانی که رژیم کره شمالی سال گذشته موتور یک موشک بالستیک قاره پیما را در آن آزمایش کرد.

    با وجود ادعاهای دونالد ترامپ که به نقل از کیم جونگ اون اعلام کرده بود کره شمالی در حال از میان بر داشتن تاسیسات هسته‌ای خود است یک سایت دیده‌بان فعالیت‌ هسته‌ای

    کره شمالی مارس سال گذشته احتراق موتور با سوخت مایع را آزمایش کرد. چهار ماه بعد از آن آزمایش، موشک بالستیک قاره پیمای هوواسُنگ-۱۴ را با استفاده از همان موتور با موفقیت پرتاب کرد. گفته می شود دامنه برد این موشک حدود ۱۰ هزار کیلومتر است و و بخش عمده غرب آمریکا در تیررس حمله این موشک است.

    به موجب گزارش نورث ۳۸، شش تاسیسات معروف آزمایش های موشکی کره شمالی عبارتند از: سکوی آزمایش کارخانه چامجین (تائه-سونگ) ماچین، سکوی آزمایش ایها-ری، تاسیسات آزمایش موتور راکت ماگونپو، سکوی شناور آزمایش نامپو، سکوی شناور آزمایش سینپو ساوت، سکوی آزمایش سینپو ساوت، تاسیسات آزمایش ماهواره تنگهائه (موسودان-ری)، و تاسیسات سوهائه.

    ترامپ جمعه گفت وی و کیم رابطه بسیار دوستانه ای دارند. وی مدعی شد بن بست با کره شمالی که مسلح به سلاح هسته ای است تا حد زیادی حل شده است است.

    پیونگ یانگ هنوز اقدامی جهت تخریب تاسیسات هسته‌ای خود انجام نداده است

    با وجود این، بسیاری از ناظران هنوز راجع به توافق امضا شده است بین سران آمریکا و کره شمالی در نشستشان در سنگاپور تردید دارند. به موجب این توافق مبهم، کره شمالی جهت خلع سلاح هسته ای کامل شبه جزیره کره تلاش خواهد کرد.

    کره شمالی ماه آوریل اعلام کرد همه آزمایش های هسته ای و موشکی خود را متوقف می کند .این کشور در آستانه نشست کیم و ترامپ هم اعلام کرد تاسیسات مهم آزمایش هسته ای پونگی-ری را نابود کرده هست. در این مناسبت که به دقت برنامه ریزی شده است بود، خبرنگاران جهت مشاهده تخریب این تاسیسات دعوت شدند. با وجود این، تخریب ورودی های تونل این تاسیسات نیز با نظر های تردیدآمیز رو به رو شده است هست، و کارشناسان می گویند تقریباً به آسانی می توان این مکان را بازگشایی کرد.

    با وجود ادعاهای دونالد ترامپ که به نقل از کیم جونگ اون اعلام کرده بود کره شمالی در حال از میان بر داشتن تاسیسات هسته‌ای خود است یک سایت دیده‌بان فعالیت‌ هسته‌ای

    تاسیسات پونگی-ری محل هر شش آزمایش هسته ای کره شمالی بوده هست، از جمله تازه ترین و قدرتمندترین آن که سپتامبر گذشته انجام شد و بر اساس ادعای کره شمالی مربوط به یک سلاح حرارتی هسته ای بود.

    به گزارش ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه در این باره نوشت: به اعتقاد کارشناسان پرسشها سیاسی، آنچه در سند نهایی نشست سنگاپور بیش از هرچیز دیگری جلب توجه می کند، کلی گویی و نپرداختن به جزییات امتیازات احتمالی است که دو طرف از همدیگر گرفته اند .به رغم تاکید دو طرف بر تلاش جهت برقراری صلحی پایدار و باثبات در شبه جزیره کره و وعده ترامپ جهت اعطای تضمین های امنیتی به پیونگ یانگ، تقریبا هیچ نشان واقعی وجود ندارد که صحت بیانیه های علنی دو طرف را راجع به این عنوان مهم و حساس ثابت کند.

    پیونگ یانگ هنوز اقدامی جهت تخریب تاسیسات هسته‌ای خود انجام نداده است

    کیم جونگ اون وعده داد که بدون هیچ قید و شرطی در جهت برچیدن کامل تسلیحات هسته ای شبه جزیره کره گام بردارد، ولی جهت این کار هیچ جدول زمانی و جزییات چگونگی راستی آزمایی خلع سلاح هسته ای را ارائه نکرد. به بیان دیگر، علی رغم گذشته، هیچ تعریف دقیقی از عاری سازی هسته ای شبه جزیره کره – مشمول بر کره شمالی و کره جنوبی – بیان نشد.

    تا پیش از این، پیونگ یانگ همواره می گفت: در برابر خلع سلاح هسته ای کره شمالی، سئول نیز باید همین کار را بکند و همه نظامیان و تجهیزات نظامی آمریکا از شبه جزیره کره خارج شوند.

    گزارش ها حکایت از آن دارد که این سیاست پیونگ یانگ عوض کردن نکرده هست. از این رو، بسیاری از کارشناسان و ناظران سیاسی می گویند نتیجه های و دستاوردهای نشست سنگاپور از واقعیات دنیا بسیار فاصله دارند.

    یویچی فوناباشی کارشناس پرسشها سیاسی شبه جزیره کره و سردبیر سابق روزنامه آساهی ژاپن، در مصاحبه با نشریه اکونومیست گفت: اگر هیلاری کلینتون مدیر جمهور آمریکا بود و این سند نشست سنگاپور را امضا می کرد، ترامپ بلافاصله از او (کلینتون) به خاطر عاری سازی هسته ای جعلی و ساختگی شبه جزیره کره به شدت انتقاد می کرد. لیکن درج واژه «عاری سازی هسته ای» در متن سند نهایی نشست سنگاپور، بسیار زیرکانه است و هیچ مفهوم و معنای دقیقی ندارد.

    اگرچه شورای امنیت شرکت ملل متحد قطعنامه های زیادی علیه کیم صادر کرده هست، ولی در کاخ سفید صحبت از احتمال حضور رهبر کره شمالی در نشست مجمع عمومی شرکت ملل متحد تا پیش از آخر سال کنونی میلادی هست. صحبت از این پیشنهاد نیز فراتر رفته است تا جایی که ترامپ گفته است در آینده نزدیک از کیم جهت حضور در کاخ سفید دعوت خواهد کرد.

    با تمام این اوصاف، گیج کننده ترین عنوان نشست ترامپ و کیم در سنگاپور، مطالبی بود که ترامپ راجع به تجهیزات دفاعی آمریکا در شبه جزیره کره به زبان آورد. ترامپ گفت: تجهیزات نظامی پنتاگون که از چند دهه در شبه جزیره کره مستقر هستند، برچیده خواهند شد.

    صحبت های مدیر جمهور آمریکا در کنفرانس خبری یکسان با کیم مبنی بر اینکه رزمایش های نظامی یکسان آمریکا و کره جنوبی در منطقه بسیار وسوسه برانگیز هستند، همه ناظران سیاسی، متحدان مدیر جمهور آمریکا و اعضای کابینه او را سردرگم و گیج کرد. لیکن مقامات پکن و پیونگ یانگ در تصویر العمل به تحرکات نظامی آمریکا در شبه جزیره کره از عبارت “تحریک آمیز” استفاده می کنند.

    رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت: تمرینات نظامی دراز مدت آمریکا با متحدان آسیایی واشنگتن “نادرست” هستند.

    سازش کاری بیش از حد مدیر جمهور آمریکا در نشست سنگاپور به حدی بود که در توکیو و سئول پرچم های قرمز به سرعت اوج رفتند. فرماندهی نظامیان آمریکایی در کره جنوبی بلافاصله اعلام کرد تا زمانی که دستور العمل رسمی دریافت نکرده هست، به تمرینات نظامی یکسان با نظامیان کره جنوبی ادامه می دهد. ناظران سیاسی می گویند بیانات ترامپ راجع به رزمایش های نظامی یکسان آمریکا و کره جنوبی غیرضروری بود و چه بسا به زیان او تمام شود.

    جانکا اورتل، کارشناس پرسشها امنیتی آسیا می گوید اگر ترامپ این مطالب را راجع به رزمایش های یکسان آمریکا و کره جنوبی به زبان نمی آورد، شاید می توانست نشست سنگاپور را موفقیتی سیاسی توصیف کند. ولی رنجاندن و دوری جستن از متحدان آمریکا، ممکن است به شدت به ترامپ لطمه بزند. اورتل این بیانات ترامپ را هدیه ای بزرگ جهت چین خواند.

    واژه های کلیدی: جزیره | آزمایش | آمریکا | آمریکایی | تاسیساتی | کره جنوبی | کره شمالی | کره جنوبی | کره شمالی | پیونگ یانگ | پیونگ یانگ


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار