شلاق زدن مکان های آلوده روش های خانگی روش خانگی

شلاق زدن: مکان های آلوده روش های خانگی روش خانگی شیمیایی استفاده حشرات حرارت اسپری

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی زیاد کردن حقوق کارمندان ۱۰ درصد است/ قیمت تورم در سال آینده زیر ۹ درصد خواهد بود ، سخنگوی قوه مجریه

    سخنگوی دولت با بیان اینکه آینده نگری ما جهت سال آینده تورم زیر ۹ درصد هست، گفت: حقوق کارکنان دولت در سال ۹۷، ۱۰ درصد زیاد کردن می‌یابد. 

    زیاد کردن حقوق کارمندان ۱۰ درصد است/ قیمت تورم در سال آینده زیر ۹ درصد خواهد بود ، سخنگوی قوه مجریه

    سخنگوی قوه مجریه : زیاد کردن حقوق کارمندان ۱۰ درصد است/ قیمت تورم در سال آینده زیر ۹ درصد خواهد بود

    عبارات مهم : ایران

    سخنگوی دولت با بیان اینکه آینده نگری ما جهت سال آینده تورم زیر ۹ درصد هست، گفت: حقوق کارکنان دولت در سال ۹۷، ۱۰ درصد زیاد کردن می یابد.

    به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت در نشست هفتگی خود با اشاره به اینکه زیاد کردن حقوق کارکنان از دو مسیر تامین می شود اظهار کرد: ۵ درصد از طریق بودجه عمومی و ۵ درصد هم از طریق صرفه جویی دستگاه ها این رقم حاصل می شود. این که گفته می شود دولت حقوق کارکنان را کمتر از قیمت تورم زیاد کردن می دهد، کذب هست، لیکن براساس آنچه که اعلام کردم زیاد کردن حقوق کارکنان بیش از قیمت تورم خواهد بود.

    زیاد کردن حقوق کارمندان ۱۰ درصد است/ قیمت تورم در سال آینده زیر ۹ درصد خواهد بود ، سخنگوی قوه مجریه

    وی افزود: البته حقوق بازنشستگان علاوه بر این ۱۰ درصد در جهت همسان سازی زیاد کردن دیگری نیز خواهد داشت.

    سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که اگر دستگاه ها صرفه جویی نکردند ۵ درصدی که قرار است از طریق صرفه جویی به حقوق کارمندان افزوده شود، چگونه تامین خواهد شد، تصریح کرد: دستگاه ها ملزم به صرفه جویی در هزینه های جاری خود هستند. البته اگر دستگاهی اعلام کند که توان صرفه جویی ندارد، با شرکت برنامه و بودجه مذاکراتی انجام می شود تا مسئله آنها حل شود.

    سخنگوی دولت با بیان اینکه آینده نگری ما جهت سال آینده تورم زیر ۹ درصد هست، گفت: حقوق کارکنان دولت در سال ۹۷، ۱۰ درصد زیاد کردن می‌یابد. 

    نوبخت در ادامه با بیان اینکه بخشنامه بودجه ۹۷ هفته گذشته به دستگاه ها ابلاغ شد، ادامه داد: این بودجه به عنوان رشد اقتصادی فراگیر، اشتغال زا و ضد فقر ابلاغ شده است هست. در این ابلاغ نحوه برآورد هزینه ها و اعتبارات تملک دارایی هایی سرمایه ای و نحوه ایجاد اشتغال مشخص شده است است تا به دنبال زیاد کردن تولید و استمرار رشد اقتصادی جهت سال ۹۷ هستیم. آینده نگری ما رشد ۷ تا ۸ درصدی بدون نفت جهت سال آینده است.

    وی افزود: ما جهت ایجاد اشتغال از چند مسیر اقدام می کنیم. اول آنکه با اجازه رهبری و کمک مجلس یک و نیم میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی که معادل ۵ هزار میلیارد تومان هست، استفاده می کنیم. ۵ هزار میلیارد تومان دیگر نیز به وسیله بانک ها سرمایه گذاری می شود. از سوی بانک ها تعهد کرده اند که ۲۰ هزار میلیارد تومان به بنگاه های تولیدی تسهیلات دهند. بنابراین ما در مجموع ۳۰ هزار میلیارد تومان جهت اشتغال در نظر گرفته ایم.

    سخنگوی دولت همچنین گفت: آینده نگری ما این است که با کارها انجام شده است قیمت بیکاری را کم کردن دهیم. قیمت بیکاری تابستان امسال به ۱۱.۵ درصد کم کردن یافته است و تلاش ما این است که این قیمت را به ۱۱ درصد برسانیم.

    زیاد کردن حقوق کارمندان ۱۰ درصد است/ قیمت تورم در سال آینده زیر ۹ درصد خواهد بود ، سخنگوی قوه مجریه

    وی با اشاره به اینکه دولت نزدیک به ۲ هزار طرح عمرانی در دست اجرا دارد، خاطر نشان کرد: به دستگاه ها گفته ایم که این طرح ها را غربالگری کنند و طرح هایی در اولویت قرار بگیرند که امکان بهره برداری در سال ۹۷ داشته باشند و در رشد اقتصادی کشور موثر باشند. به دستگاه ها ابلاغ کرده ایم طرح هایی که امکان واگذاری به بخش شخصی را دارند، اعلام کنند. ما همچنین باید تا جایی که امکان دارد در هزینه های جاری صرفه جویی کنیم تا بتوانیم بر اعتبارات عمرانی بیفزاییم. همچنین سال آینده باید ۳۲ درصد از منابع نفتی را به صندوق توسعه واریز کنیم.

    سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: تا تاریخ دهم مهر ۸ میلیون و ۸۶۵ هزار تن گندم به ارزش ۱۱ هزار و ۵۸۴ میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده است و مبلغ ۸ هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان نیز (۷۲ درصد) به کشاورزان پرداخت شده است هست. همچنین تا تاریخ ششم مهر ۵۴ هزار و ۸۸۳ دستگاه تاکسی فرسوده از رده خارج و به همین تعداد تاکسی جایگزین شده است هست، به ۲۵ هزار و ۵۵۷ واحد تولیدی، ۱۷ هزار و ۹۵۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است است.

    سخنگوی دولت با بیان اینکه آینده نگری ما جهت سال آینده تورم زیر ۹ درصد هست، گفت: حقوق کارکنان دولت در سال ۹۷، ۱۰ درصد زیاد کردن می‌یابد. 

    وی راجع به سفر اردوغان به کشور عزیزمان ایران و مباحث مطرح شده است در این سفر تصریح کرد: رابطه کشور عزیزمان ایران و ترکیه بسیار خوب است و سفرهای متعددی بین مقامات دو کشور انجام شده است و در آینده هم انجام می شود. سفر اردوغان به کشور عزیزمان ایران جهت توسعه مناسبات دو کشور هست. در این سفر مذاکراتی هم در مورد سوریه و مقابله با تروریست ها داریم. توسعه مناسبات اقتصادی و لزوم اتخاذ مواضع معقول و منطقی راجع به تحولات منطقه ای از دیگر محورهای این سفر خواهد بود. مساله کردستان عراق هم مطرح می شود، لیکن دولت کشور عزیزمان ایران و ترکیه همکاری بسیار خوبی با دولت عراق در این مساله دارند.

    نوبخت با اشاره به اینکه هر کشوری منافع ملی و راهبردهای مختص به خود را دارد، خاطر نشان کرد: امنیت ملی ترکیه تحت تاثیر عوامل مختلفی است که بعضی از آنها با امنیت ملی کشور عزیزمان ایران یکسان هست. مبارزه با تروریسم یکی از این موارد است که منافع ملی کشور عزیزمان ایران و ترکیه را به هم گره زده است و هر عاملی که مبارزه با تروریسم را تضعیف کنید، منافع ملی دو کشور، منطقه و دنیا را تحت تاثیر قرار می دهد. دو کشور جهت مقابله با تروریست ها در کنار هم قرار گرفته و روابط خود را نسبت به گذشته زیاد کردن داده اند. کمک ترکیه و کشور عزیزمان ایران به عراق جهت مقابله با تروریسم را دنیا باید درک کند، البته جز رژیم جعلی و جانی صهیونیستی همه دنیا مواضع ایران، ترکیه و عراق را درک کرده اند.

    زیاد کردن حقوق کارمندان ۱۰ درصد است/ قیمت تورم در سال آینده زیر ۹ درصد خواهد بود ، سخنگوی قوه مجریه

    سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی راجع به اثرات توقف بازرگانی کشور عزیزمان ایران و کردستان عراق در پی بسته شدن مرزهای غربی کشور گفت: بسته شدن مرزها تحت شعاع مساله مهم حق حاکمیت دولت عراق است که جهت کشور عزیزمان ایران اهمیت زیادی دارد. هنوز بخش هایی از عراق و سوریه در دست تروریست هاست و هر عاملی که انسجام جهت مقابله با تروریست ها را بر هم بزند مورد تایید جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران نیست. جهت مقابله با تروریست ها و حق حاکمیت کشورها ما اقداماتی انجام می دهیم که ممکن است آثار سوء کوتاه مدتی مثل بسته شدن مرزها را داشته باشد که در برابر اهداف بلند ایران، ترکیه و عراق به چشم نمی آید. بسته شدن مرزها در کوتاه مدت حل می شود.

    در ادامه نوبخت در پاسخ به این پرسش که وزیر کشور آمار بیکاری را در بعضی استان ها ۶۰ درصد اعلام کرده است و برنامه دولت جهت حل این مسئله چیست، تصریح کرد: مرجع رسمی اعلام آمار بیکاری، مرکز آمار کشور عزیزمان ایران و سایت این مرکز هست. اعلام بیکاری قیمت ۶۰ درصد درست نیست، لیکن در تابستان امسال قیمت بیکاری کم کردن یافته هست. البته دولت از طریق تسهیلات بانکی، یک و نیم میلیارد اعتبار صندوق توسعه ملی و اعتبارات عمرانی به دنبال حل مسئله بیکاری در بعضی استان ها از جمله کرمانشاه است و اولویت هم با مناطقی است که آمار بیکاری بالایی دارند. نخستین پروژه ای که به زودی در کرمانشاه افتتاح می شود، خط راه آهن است.

    وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر برنامه دولت جهت زیاد کردن قیمت بنزین اظهار داشت: دولت هیچ برنامه ای جهت زیاد کردن حامل های انرژی ندارد.

    در ادامه خبرنگاری راجع به اهداف دیدار نوبخت با مولانا عبدالحمید و رویکرد دولت نسبت به اهل سنت، پرسید که اودر پاسخ گفت: ما روابط خوبی با اهل سنت داشته و آنها را سرمایه ملی کشور می دانیم. این سیاست، سیاست تازه ما نیست و ما در دولت یازدهم هم همین سیاست را دنبال می کردیم. من بارها به مناطق اهل سنت کشور سفر کردم. هر وقت هم به استان سیستان سفر می کنم با مولانا عبدالحمید دیدار دارم که او پرسشها را منعکس می کند و ما هم برنامه های دولت را بیان می کنیم.

    سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که آیا به اوضاع کارگران هپکو و آذرآب بعد از تجمع اعتراضی آنها پیگیری شد و پیش از آن توجهی به پرسشها آنها نمی شد، گفت: این دو شرکت غیر دولتی هستند و تقاضای آنها این است که دوباره دولتی شوند. من چند ماه پیش در هپکو حاضر شدم و با کارگران صحبت کردم که تقاضای آنها هم احیای هپکو بود. آنها قبل از مساله حقوق خود خواهان احیای هپکو بودند ولی دولتی کردن هپکو مغایر سیاست های اصل ۴۴ هست. ما به بانک ملی نامه نوشتیم و تقاضا کردیم تسهیلات در اختیار هپکو قرار دهد و خود شرکت برنامه و بودجه هم تعهد تضمین کرد. هپکو از نظر دولت فراموش شده است نبود، ما در دولت طرحی در دست اجرا داشتیم تا به هپکو سفارش کالا بدهیم. کارگران هپکو و آذرآب انسان های شریف و عزیزی هستند و باید شرایط زندگی آنها را درک کنیم. چند وزیر هم مسئول شده است اند تا پرسشها این دو کارخانه را حل کنند.

    سخنگوی دولت در مورد بیانات اخیر ترامپ راجع به برجام و احتمال پایدار بودن آن اظهار داشت: نهادهای قانونی در کشور عزیزمان ایران باید در مورد ادامه برجام تصمیم گیری کنند. این قرارداد تا زمانی پابرجا می ماند که منافع ملی و مصالح ما را تامین کند. اگر اتفاق دیگر بیفتد متناسب با آن، کشور عزیزمان ایران اقدام می کند و در صورت تصمیم نظام ما حقوق خود قبل از برجام را مجددا از سر می گیریم. در کوتاه مدت ما می توانیم به اوضاع قبل برجام برگردیم و گزینه های مختلفی را هم روی میز داریم.

    در ادامه خبرنگاری با بیان اینکه حج تمتع امسال برگزار شد و آیا برنامه ای جهت برقراری حج عمره دارید، که سخنگوی قوه مجریه در پاسخ خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم که حج تمتع امسال با تلاش مسئولان با عزت برگزار شد. در مورد برقراری حج عمره سیاست دولت این است که هر جا که عزت و شرافت ایرانیان و زوار تامین شود، از آن بهره ببریم.

    نوبخت در پاسخ به این پرسش که آیا طرح تحول سلامت در دولت دوازدهم ادامه می یابد، تصریح کرد: این طرح جزء طرح های مثبت دولت بوده که اشتباهات آن باید برطرف شده است و ادامه یابد. دولت در حال تلاش است که بدهی های انباشته شده است به بیمه ها را پرداخت کند و بدهی تازه هم ایجاد نکند، علاوه بر آن بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان جدا از بودجه دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت بهداشت جهت اجرای طرح تحول سلامت پرداخت شد، البته باید اشتباهات این طرح برطرف شود. در حال حاضر از جیب بیمار ۷ تا ۸ درصد هزینه ها پرداخت می شود که ما معتقدیم باید دامنه خدمات محدود شده است و هر عمل یا جراحی انجام نشود، بلکه خدمات مهم به بیماران ارائه شود.

    وی در آخر راجع به محل هزینه فاینانس هایی که جهت اجرای طرح های عمرانی جذب می شود، اظهار کرد: فاینانس ها جهت طرح های دولتی کاملا مشخص است که در اجرای این طرح ها قانون استفاده حداکثری از توان داخلی در نظر گرفته می شود و این طرح ها هم به صورت مشارکتی هست، یعنی ۱۵ درصد را ما و ۸۵ درصد هزینه ها را طرف خارجی می پردازد و اینگونه نیست که طرف خارجی به ما پول بدهد تا ما امکانات و تجهیزات مورد نیاز را از آن کشور وارد کنیم. این طرح ها به صورت سرمایه گذاری انجام می شود.

    واژه های کلیدی: ایران | بیکاری | ایرانی | دستگاه | ایرانیان | سال آینده | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار