شلاق زدن مکان های آلوده روش های خانگی روش خانگی

شلاق زدن: مکان های آلوده روش های خانگی روش خانگی شیمیایی استفاده حشرات حرارت اسپری

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث هدف از انتشار فیلم آزار در اینترنت چه بود؟ ، شرح شکنجه دختر3ساله مرندی به وسیله پدرش

    دختربچه سه‌ساله مرندی که قربانی انتقام‌گیری پدرش از مادرش شده است ‌بود، بعد از چند روز شکنجه از سوی پدر به وسیله پلیس پیدا شد. این در حالی است که آسیب‌های شدیدی

    شرح شکنجه دختر3ساله مرندی به وسیله پدرش/هدف از انتشار فیلم آزار در اینترنت چه بود؟

    عبارات مهم : فرزند

    دختربچه سه ساله مرندی که قربانی انتقام گیری پدرش از مادرش شده است بود، بعد از چند روز شکنجه از سوی پدر به وسیله پلیس پیدا شد. این در حالی است که آسیب های شدیدی به بدن این دختر وارد شده است است.

    به گزارش شرق ؛ چند روز قبل فیلم دلخراشی از گریه های کودک سه ساله ای در اینترنت منتشر شد که نشان می داد این کودک از سوی مردی مورد توهین قرار گرفته و مرد با واردکردن ضربات شیء مانند کمربند بر بدن کودک می کوبد. اوضاع دلخراش این کودک و باج خواهی مردی که در فیلم صحبت و مدام تکرار می کرد نگاه کن! نگاه کن!

    واکنش تند بازدیدکنندگان شبکه مجازی را برانگیخت و باعث شد تحقیقات گسترده ای دراین باره انجام شود. در تحقیقات مشخص شد این فیلم از سوی پدری جوان در شهرستان مرند گرفته شده است هست. مادر کودک پیش از انتشار فیلم به پلیس شکایت کرده و خبر ربوده شدن دخترش را به مأموران گزارش داده بود. بازتاب انتشار این فیلم در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … و تصویر العمل افکار عمومی باعث شد تا دادستانی مرند با جدیت و سرعت بیشتری جهت دستگیری متهم اقدام کند تا اینکه روز پنجشنبه مدیر دادگستری مرند توضیح داد که کودک در خیابانی اطراف پایتخت کشور عزیزمان ایران شناسایی شده است است.

    هدف از انتشار فیلم آزار در اینترنت چه بود؟ ، شرح شکنجه دختر3ساله مرندی به وسیله پدرش

    براساس اطلاعاتی که خبرنگار ما به دست آورده هست، مأموران در تحقیقات متوجه شدند پدر نازنین زهرا، کودک دو و نیم ساله، به مواد مخدر اعتیاد دارد و رفتارهای خشن زیادی از خود بروز می داده هست. مأموران ابتدا دوستان پدر خشن را شناسایی کردند و با کمک آنها پاتوق او را شناسایی و کودک را پیدا کردند ولی پدر در آن محل حضور نداشت. بلافاصله بعد از پیداشدن نازنین زهرا مددکاران بهزیستی او را تحویل گرفتند و معاینه پزشکی کردند.

    انتقال نازنین زهرا به بهزیستی

    دختربچه سه‌ساله مرندی که قربانی انتقام‌گیری پدرش از مادرش شده است ‌بود، بعد از چند روز شکنجه از سوی پدر به وسیله پلیس پیدا شد. این در حالی است که آسیب‌های شدیدی

    محسن ارشدزاده، مدیرکل بهزیستی مرند، راجع به اوضاع نازنین بعد از پیداشدن به فارس گفت: کودک مرندی که فیلم ضرب وشتم آن از سوی پدر در اینترنت پخش شده است بود، پنجشنبه حوالی ساعت ۱۱ ظهر در محدوده خارج از شهر مرند پیدا شد. وی افزود: طبق اطلاعات به دست آمده پدر این دختر زیر پنج سال معتاد بوده و مادرش نیز طلاق گرفته هست. مدیرکل بهزیستی استان بیان کرد: پدر از چند روز پیش تحت تعقیب بوده که خوشبختانه از طریق دوستان وی محل و مکان روزانه او شناسایی شد و در نهایت دختر کوچک به نام نازنین زهرا که در فیلم مورد آزارواذیت قرار گرفته هست، پیدا شد. وی با اشاره به اینکه کودک تحویل بهزیستی شده است هست، گفت: ما نیز کارهای اداری آن را جهت نگهداری موقت و انجام معاینات دکتر قانونی در سریع ترین وقت انجام دادیم و اطمینان می دهیم بهزیستی همه تلاش خود را جهت حفظ امنیت کودک و تأمین سلامت روح و جسم این کودک انجام خواهد داد. زمانی که این فیلم منتشر شد چند نفر از شهروندان ابتدا آن را جهت من ارسال کردند تا از صحت آن اطمینان حاصل کنند من نیز بلافاصله اقدام را شروع کردم و هماهنگی های مورد نیاز را با دادستانی انجام دادم.

    نازنین زهرا چطور ربوده شد

    براساس اطلاعات به دست آمده، مادر این کودک یک سال ونیم قبل از شوهرش جدا شده است بود. این زن به مأموران گفته است: پدر نازنین مرد خشنی است و زمانی که با او زندگی می کردم جهت اینکه من را وادار کند به خواسته هایش تن بدهم، دخترم را اذیت می کرد، به علت اینکه به پرسشها اخلاقی پایبند نبود من از او جدا شدم و دادگاه حضانت فرزند را به توجه به سن نازنین به من داد. من با خانواده ام زندگی می کردم، ولی پدر نازنین در تمام این مدت من را اذیت می کرد و با انجام کارهای خشن تلاش داشت من را وادار کند به خواسته هایش عمل کنم. او مدام من را اذیت می کرد به منزل پدرم می آمد و شیشه ها را خرد می کرد.

    داد و فریاد راه می انداخت و جهت خانواده ام و من ایجاد مزاحمت می کرد. مدتی بود که من را تحت فشار گذاشته بود تا همدیگر را ببینیم، ولی قبول نمی کردم. این زن گفت: او یک روز از نبود من در منزل سوءاستفاده کرده و به بهانه دیدن کودک به منزل پدرم رفته و مادرم را گول زده و کودک را ربوده بود. بلافاصله بعد از اینکه از عنوان مطلع شدم به مأموران خبر دادم. از آنجایی که این کودک به دست پدرش ربوده شده است بود تصور این نبود که پدر به فرزند آسیبی وارد کند تا اینکه او شب هنگام برایم فیلمی از نازنین ارسال کرد. شوهر سابقم با کمربند به بدن فرزند می کوبید نازنین گریه می کرد ضجه می زد و نام من را صدا می کرد پدر نازنین هم مرتب در آن فیلم می گفت گوش کن! بازم نمی آیی؟

    هدف از انتشار فیلم آزار در اینترنت چه بود؟ ، شرح شکنجه دختر3ساله مرندی به وسیله پدرش

    او یک فیلم دیگر و چند تصویر هم جهت من ارسال کرد که جای زخم هایی که روی بدن فرزند ایجاد کرده بود را نشان می داد.

    خودکشی مادر کودک

    دختربچه سه‌ساله مرندی که قربانی انتقام‌گیری پدرش از مادرش شده است ‌بود، بعد از چند روز شکنجه از سوی پدر به وسیله پلیس پیدا شد. این در حالی است که آسیب‌های شدیدی

    این زن به رسانه ها گفته از شدت استرسی که به او وارد شده است دست به خودکشی زده است: آن قدر فشار به من وارد شد و از دیدن وضعیتی که دخترم داشت منقلب شدم که قرص خوردم و خودکشی کردم همسایه ها به موقع من را به بیمارستان رساندند و نجاتم دادند. من فکر نمی کردم یک پدر بتواند چنین کاری با فرزندش بکند هرچند او هر لحظه با من و نازنین خشن بود. ولی دیدن زجر فرزند و اینکه نمی توانستم کاری جهت او بکنم، آن قدر مستأصلم کرد که دست به خودکشی زدم.

    خوشبختانه نجات پیدا کردم و دخترم را هم از بهزیستی تحویل گرفتم. پزشکی قانونی اوضاع نازنین را بررسی و جراحات وارده بر بدن این کودک را تأیید کرده هست. درحال حاضر پرونده ای علیه پدر کودک تشکیل شده است و پیگیری به آن در دادسرای مرند ادامه دارد. سیف الله زارع زاده، مدیر دادگستری شهرستان مرند، راجع به پدر کودک آزار به ایرنا گفت: از چهارشنبه که این خبر منتشر شد، دستورات قضائی اکید از طرف مرجع قضائی جهت همکاران ضابط قضائی صادر شده است است.

    هدف از انتشار فیلم آزار در اینترنت چه بود؟ ، شرح شکنجه دختر3ساله مرندی به وسیله پدرش

    وی با بیان اینکه پدر کودک آزار اهالی یکی از روستاهای شهرستان مرند هست، افزود: مأموران از بدو اطلاع قضائی وارد عمل شده است اند و تلاش جهت دستگیری متهم همچنان با شدت ادامه دارد. مدیر دادگستری شهرستان مرند خاطرنشان کرد: به محض حصول نتیجه مراتب به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید. وی راجع به آینده کودک نیز گفت: هر چیزی که مصلحت کودک باشد با اعلام نظر مراجع قانونی صلاحیت دار عمل خواهد شد. زارع با تقدیر از افکار عمومی که چنین مواردی را بلافاصله اطلاع می دهند، از شهروندان خواست با حفظ خونسردی از دامن زدن به شایعات خودداری کنند.

    واژه های کلیدی: فرزند | انتشار | اخبار حوادث


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار