شلاق زدن مکان های آلوده روش های خانگی روش خانگی

شلاق زدن: مکان های آلوده روش های خانگی روش خانگی شیمیایی استفاده حشرات حرارت اسپری

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز بازار خودرو دربازار خودروهای دست‌دوم چه خبر است؟ ، سودای گرانی در سر خودروسازان

    در حالی بحران بازار ماشین این روزها جهت بسیاری از خانوارها دردسرساز شده است که هم خودروسازان سودای گرانی دارند و هم فروشندگان ماشین باورشان شده است که باید خودر

    دربازار خودروهای دست‌دوم چه خبر است؟ ، سودای گرانی در سر خودروسازان

    سودای گرانی در سر خودروسازان/دربازار خودروهای دست دوم چه خبر است؟

    عبارات مهم : ایران

    در حالی بحران بازار ماشین این روزها جهت بسیاری از خانوارها دردسرساز شده است که هم خودروسازان سودای گرانی دارند و هم فروشندگان ماشین باورشان شده است که باید خودروهایشان را با قیمت های نجومی بفروشند.

    به گزارش مهر، بازار ماشین چند روز است که بحران عجیبی را به خود می بیند؛ هیچ ناظری در این بازار وجود ندارد؛ در این بی نظارتی، فروشندگان هستند که به واسطه بعضی از اتفاقاتی که در بازار رخ داده، قیمت های نجومی را جهت معاملات خود برمی گزینند و مصرف کنندگان واقعی هم به ناچار، تاوان این قیمت های عجیب را می دهند و هر روز قیمت های جدیدی را جهت خرید ماشین پیش روی خود می بینند ؛ قیمت هایی که شاید نه خودروسازان و نه معامله گران ماشین در خواب هم نمی دیدند.

    دربازار خودروهای دست‌دوم چه خبر است؟ ، سودای گرانی در سر خودروسازان

    کمتر کسی باورش می شد همان پرایدی که یک مدیر جمهور در روزهای گرانی اش از هفت میلیون تومان به بیست میلیون تومان، آن را به سخره گرفته بود و عنوان می کرد که «پراید کیلویی چند؟» قیمت آن به ۴۰ میلیون تومان هم برسد؛ قیمتی که خود، یک عامل وسوسه انگیز و محرک مناسب جهت خودروسازان است تا این چنین خودروهایی را از رده خارج نکنند.

    حال همان پرایدی که نرخش به ازای هر کیلوگرم ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان برآورد می شد، اکنون به ۴۰ میلیون تومان یعنی هر کیلوگرم بر اساس برآوردها، ۴۷ هزار تومان رسیده است و این فاجعه ای است که این روزها بازار خودروی کشور عزیزمان ایران را در برگرفته هست؛ به خصوص اینکه بعضی شرکت های نظارتی از جمله شرکت حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کمترین نظارت و دخالتی در این رابطه نداشته و این بازار بی نظارت را بعضی به آسانی می توانند با قیمت های نجومی و غیرمنطقی خود بچرخانند.

    در حالی بحران بازار ماشین این روزها جهت بسیاری از خانوارها دردسرساز شده است که هم خودروسازان سودای گرانی دارند و هم فروشندگان ماشین باورشان شده است که باید خودر

    وقتی قرار است از آب گل الود ماهی بگیرند!

    گویا خودروسازان هم بدشان نمی آید که بتوانند از فضای مبهم قیمتها در بازار جهت خود نقدینگی فراهم کرده و بعضی از کمبودهای منابع مالی خود را جبران کنند؛ به همین علت سکوت سنگینی از سوی خودروسازان بزرگ کشور یعنی کشور عزیزمان ایران ماشین و سایپا در رابطه با اوضاع کنونی بازار مشاهده می شود و همچنان در تب و تاب گرفتن مجوز رسمی از شورای مسابقه جهت زیاد کردن قیمت های خود هستند.

    تمام اینها در شرایطی است که بعضی فعالان بازار ماشین بر این باورند که بعضی از نمایندگی های همین خودروسازان اکنون به دلالان بازار تبدیل شده است و خرید و فروش به راه انداخته اند تا از موجودی انبار خود به عالی ترین شکل استفاده کنند.

    یک فعال بازار ماشین در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: خودروسازان تلاش دارند قبل از اینکه وزیر یا عضو کابینه، دستوری جهت کم کردن قیمت نداده اند، موجودی خود را آب کنند؛ به خصوص اینکه این روزها عنوان قیمت های دستوری و تصمیمات مدیر جمهور و بعضی وزرا جهت کم شدن قیمت زیاد به چشم می خورد و آخرین بار هم دستور شبانه مدیر جمهور جهت کم شدن قیمت بلیت هواپیما بود.

    دربازار خودروهای دست‌دوم چه خبر است؟ ، سودای گرانی در سر خودروسازان

    گرانی عجیب خودروهایی که ۹۰ درصد داخلی ساز است

    افزایش نجومی و غیرمنطقی قیمت ها در شرایطی است که به گفته خودروسازان، تا حدود ۹۰ درصد این خودروها، داخلی ساز بوده و وابستگی به قطعات خارجی ندارند؛ مقامات این دو خودروساز بزرگ تا چندی پیش در برابر سوالات انتقادی رسانه ها مبنی بر درصد داخلی سازی خودروها، صحبت از ۹۰ درصد داخلی ساز بودن انها می کردند و این درصد، راهی جهت مانورشان بر روی داخلی سازی قطعات و استفاده حداکثری از توان قطعه سازان داخلی بود؛ ولی اکنون بعضی از کارشناسان وابسته به خودروسازان، گران شدن دلار و بعضی هزینه های این چنینی را علت موجهی جهت گرانی عجیب ماشین می دانند.

    در حالی بحران بازار ماشین این روزها جهت بسیاری از خانوارها دردسرساز شده است که هم خودروسازان سودای گرانی دارند و هم فروشندگان ماشین باورشان شده است که باید خودر

    محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت هم اخیرا در تصویر العمل به گرانی و احتکار ماشین مدعی شده است که روزی سه هزار ماشین ساخته و تحویل می شود. او گفته که اگر فردی از احتکار و گرانی اطلاع دقیق دارد، از سوی وزارت صمت بررسی می شود.

    وی توضیح داده است: کشور عزیزمان ایران ماشین و سایپا، روزانه بیش از سه هزار ماشین می سازند و طی ۷ روز تحویل خریداران می دهند. با وجود نهادهای نظارتی متعدد ، تامین پارکینگ جهت احتکار این تعداد ماشین منطقی نیست.

    دربازار خودروهای دست‌دوم چه خبر است؟ ، سودای گرانی در سر خودروسازان

    رویای گرانی با چراغ سبز مجلس نشینان!

    اخیرا مدیر اتحادیه نمایشگاه داران ماشین نیز در موضع گیری تند و تیزی علیه دو خودروساز بزرگ کشور، گفت: کمبود قطعه که از سوی خودروسازان جهت زیاد کردن قیمت ها اعلام شده، بهانه ای بیش نیست و آنها خواب رشد یکباره قیمتها در سال ۹۱ و ۹۲ را در سر می پرورانند.

    سعید موتمنی با بیان اینکه با چراغ سبز مجلسی ها به تدریج عرضه خودروها قطره چکانی شد و سایپا، کشور عزیزمان ایران ماشین و حتی شرکت های چینی ، فروش خود را متوقف کردند، گفت: به این ترتیب، در کمتر از سه هفته شاهد میانگین اختلاف قیمت تا ۲۵ میلیون تومانی خودروها بین کارخانه و بازار شدیم و بررسی ها نشان می دهد از ۳۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۸۵ درصد اختلاف قیمت ایجاد شده است است.

    ️وی اضافه کرد: خودرویی که امروز از کارخانه بیرون می آید، مربوط به تولید هفت تا هشت ماه پیش است که با ارز ۳۸۰۰ تومانی تأمین قطعه شده است هست؛ آیا در حالی که کمتر از یک ماه از تحریم صنعت خودروسازی می گذرد، می گویند قطعه نداریم؟! این در حالی است که تا دیروز خودروسازان با پیش کشیدن بحث خودکفایی، آدرس غلط به مردم می دادند و امروز می گویند قطعه تمام کرده اند.

    قیمت های عجیب ولی واقعی!

    گزارش میدانی مهر از بازار خودروهای دست دوم حکایت از آن دارد هر دستگاه خودروی ۲۰۶ نوک مدادی ۲۶ میلیون تومان، پژوه نقره ای ۴۰۵ معادل ۳۸ میلیون تومان، خودروی دنا مدل ۹۷ معادل ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا دو ۱۵ میلیون تومان، پژو دنده ای ۲۰۷ ۹۰ میلیون تومان، پژو دوگانه سوز اس ال ایکس، 30میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

    همچنین پراید مدل ۹۰ ای ایکس ۲۴ میلیون تومان، پراید مدل ۸۳ انژکتور ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید هاچ بک ۱۳ میلیون و ۲۰۰ تومان، سمند SE مدل ۹۴ حدود ۴۳ میلیون تومان و پراید ۱۳ ۱ مدل ۹۷ نیز ۳۹ میلیون تومان است.

    قیمت هر دستگاه پراید دوگانه سوز مدل ۹۲ حدود ۲۶ میلیون تومان، تیبا مدل ۹۲ حدود ۲۶ میلیون تومان، ال نود مدل ۹۶ حدود ۸۲ میلیون تومان، تیبا مدل ۹۳ حدود ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پراید ۱۳۱ بدون رنگ ۲۸ میلیون تومان است.

    واژه های کلیدی: ایران | بازار | ماشین | میلیون | خودروسازان | بازار خودرو


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار